Αρχαίες ελληνικές τραγωδίες σε κόμικς, Αντιγόνη
Η Αντιγόνη θάβει τον αδελφό της Πολυνείκη παρά την απαγόρευση του βασιλιά Κρέοντα, που θεωρεί τον Πολυνείκη προδότη. Η Αντιγόνη τιμωρείται. Ο Κρέοντας νιώθει δικαιωμένος. Είναι όμως έτσι; Η μεταφορά ενός έργου από μια μορφή τέχνης σε άλλη προϋποθέτει τη διάσπαση της αρχικής μορφής στα συστατικά της και την ανασύνθεσή της με βάση τους κανόνες που επιβάλλει η καινούργια μορφή. Η Αντιγόνη του Τ. Αποστολίδη δεν είναι αυτούσια η τραγωδία του Σοφοκλή, που γράφτηκε για να παρασταθεί στο θέατρο. Εδώ, μέσα από την αφήγηση με λόγο και εικόνες, αποκτά και μια εικαστική διάσταση. Οι διάλογοι, σε απλή καθημερινή γλώσσα, κράτησαν μια «ποιητικότητα» που οφείλεται κυρίως στον ρυθμό της γραφής. Η διασκευή του Τ. Αποστολίδη, αν και έχει τη μορφή των κόμικς, θεματικά, σεναριακά και σχεδιαστικά απέχει πολύ από τα κόμικς που κατακλύζουν την αγορά.