Εγγραφή/Είσοδος
 
 

Οι όροι χρήσης της υπηρεσίας του Ηλεκτρονικού Αναγνωστηρίου έχουν ανανεωθεί. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ενότητα Ηλεκτρονικό Αναγνωστήριο

Το περιεχόμενο του σχολικού βιβλίου ως αντικείμενο έρευνας: Διαχρονική εξέταση της σχετικής έρευνας και μεθοδολογικές προσεγγίσεις

ISBN 978-960-501-113-0
Τύπος Αρχείου Adobe DRM protected
pdf
Έτος Έκδοσης 2004
Λέξεις Κλειδιά
Μεθοδολογία
Περιγραφή Το σχολικό βιβλίο είναι αφενός ένα μέσο πολιτικό, πληροφοριακό και παιδαγωγικό και αφετέρου ένα από τα σημαντικότερα μέσα διδασκαλίας. Η παρούσα μελέτη έχει ως αντικείμενο την έρευνα του περιεχομένου του σχολικού βιβλίου και διακρίνεται σε δύο μέρη: Το πρώτο μέρος αναφέρεται στην εξέλιξη, στα πεδία και στις κατευθύνσεις της σχετικής έρευνας από τις αρχές του 20ού αιώνα έως σήμερα στην Ελλάδα και διεθνώς. Το δεύτερο μέρος πραγματεύεται μεθοδολογικά ζητήματα της σχετικής έρευνας. Παρουσιάζονται, ενταγμένες στο ευρύτερο θεωρητικό τους πλαίσιο, οι κυριότερες ποσοτικές και ποιοτικές τεχνικές και μέθοδοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, με παραδείγματα από δημοσιευμένες ή ανέκδοτες έρευνες του συγγραφέα. Στο τέλος επιχειρείται μια επισκόπηση αναφορικά με τη θεματική του παρόντος βιβλίου και συζητούνται οι προοπτικές της έρευνας των σχολικών βιβλίων.