Εγγραφή/Είσοδος
 
 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο πλαίσιο της εξυπηρέτησης περισσότερων χρηστών της Υπηρεσίας του Ηλεκτρονικού Αναγνωστηρίου της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος μειώνεται από σήμερα, Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020, η ταυτόχρονη χρήση ηλεκτρονικών τίτλων για κάθε χρήστη από τρεις σε έναν, η δυνατότητα κράτησης ηλεκτρονικών τίτλων από δύο σε έναν, καθώς και ο χρόνος δανεισμού και ανανέωσης δανεισμού από 20 ημέρες σε 15. 

 

#Μένουμεσπίτι #Διαβάζουμεαπότοσπίτι

Πολιτικός Λόγος Και Τηλεόραση

ISBN 9789604582587
Τύπος Αρχείου Adobe DRM protected
epub
Έτος Έκδοσης 2012
Λέξεις Κλειδιά
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Περιγραφή

Μία εμπεριστατωμένη και ενδελεχής μελέτη της σχέσης πολιτικής και Μ.Μ.Ε., όπως αυτή διαμορφώνεται στην εποχή μας με επίκεντρο την τηλεοπτική εκφορά του γραπτού λόγου. Η σύγχρονη πολιτική είναι κατά κύριο λόγο διαμεσολαβημένη τόσο στον τρόπο με τον οποίο επικοινωνεί τα μηνύματά της όσο και στον τρόπο με τον οποίο διαμορφώνει το περιεχόμενο και τις στρατηγικές της. Η σχέση Πολιτικής και ΜΜΕ είναι εξαιρετικά πολύπλοκη, πολυδιάστατη και πολυπαραγοντική. Τα σύγχρονα ΜΜΕ έρχονται να παρέμβουν τόσο στο στάδιο παραγωγής όσο και απεύθυνσης του πολιτικού λόγου. Επηρεάζουν την παραγωγή του πολιτικού λόγου, ο οποίος οφείλει να προσαρμοσθεί στις παραμέτρους που θέτουν τα μέσα για την παραγωγή του αλλά και την επικοινωνία του. Στις σύγχρονες Κοινωνίες της πληροφορίας, τα ΜΜΕ εξελίχθηκαν από διαμεσολαβητές της πραγματικότητας σε διαπραγματευτές ή και κατασκευαστές της. Η προϊούσα τηλεοπτικοποίηση του πολιτικού λόγου και η ανάλυση των γνωρισμάτων του αναδεικνύει κρίσιμες πτυχές της σύγχρονης κοινωνικής και πολιτικής πραγματικότητας δομώντας, παράλληλα, τον χώρο του «πολιτικού» με έναν ιδιόμορφο τρόπο. Η μελέτη της σχέσης πολιτικού λόγου και ΜΜΕ θέτει επί τάπητος το ερώτημα σχετικά με το ρόλο της ιδεολογίας στην παραγωγή και συγκρότηση του πολιτικού λόγου. Μέσα από την επισταμένη ανάλυση των βασικών θεωρητικών προσεγγίσεων της ιδεολογίας, η συγγραφέας καταδεικνύει τα σημεία σύνδεσης και διασύνδεσής της με τον πολιτικό λόγο, καθότι, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, η παραγωγή του πολιτικού λόγου, «δεν συμβαίνει στο κενό, αλλά φέρει έντονα τη σφραγίδα της ιδεολογικής προδιάθεσης, τουτέστιν υπόκειται στη λογική εξυπηρέτησης συγκεκριμένων οικονομικών και εξουσιαστικών συμφερόντων.»